Co jsem jedla 4.5.

4. května 2017 v 22:29 | B |  Co jsem jedla
Zvolila jsem jiný nadpis než jídelníček, připadá mi, že to některé čtenáře až moc dráždí a myslí si pak, že to, co sem píšu jsou vzorové jídelníčky, které všem vnucuju a všichni musíte jíst jako já. Ale mám v něm spoustu chyb, jako třeba nedostatek toho a tamtoho a moc onoho, protože všichni jsou hrozně velcí odborníci na stravu a stravují se naprosto dokonale a vyváženě, v souladu s přírodou a se svým tělem. (A hlavně v souladu s tabulkama že) Takže mi promiňte, že tady tak bez pardonu (haha) píšu to, co doopravdy jím a nedělám se nijak lepší. Protože prostě můžete žít zdravě a zároveň jíst hranolky. Všechno je to o množství a o tom, jak často to jíte. Prostě dát si něco nezdravého jednou za čas, když potom zase budete jíst jakou dobu normálně zdravě, vůbec neuškodí. Pokud vám to jídlo chutná (např. pizza) tak když si ho odpíráte a bojujete sami se sebou jestli si dát nebo nedat, jdete tím proti vlastní přirozenosti. A to může vést k jedné velké chybě. Dáte si to za "odměnu". Takže si vlastně budete odpírat, co máte rádi a když vydržíte jíst určitou dobu zdravě, tak se pak "odměníte". No není pak lepší si prostě dát jednou za čas, na co vás honí mlsná, než se stresovat tím, že si to můžete dát až po dvou týdnech diety?
Než v záchvatu žravosti sníst horu sladkostí najednou, až vám z toho bude zle,(protože jste si třeba řekli, že vydržíte dva měsíce bez sladkostí) není lepší si občas uzobnout jen malý kousek?
Já jím to, co mi chutná. A hlavně to, po čem se cítím dobře. Nepřejídám se, jím co mi chutná a myslím si, že k udržení pěkné postavy mi to bohatě stačí. Nepotřebuju přece žádné drastické omezování. Jo to je to slovo. Nechci se omezovat, nechci se zavírat do klece a říkat si: Tohle nesmím, protože ztloustnu. Je to blbost. Jak budete na jídlo pohlížet, takové účinky bude mít. A navíc- ono známé heslo, že strava, rovná se 70% úspěchu je možná dobré tak pro lenochy, co se bojí si dát pořádně do těla. Ale o tom bych se tu mohla rozkecat ještě na dýl, takže konečně k pointě:

Snídaně: ovesná kaše s chia semínky a borůvkama, med
Oběd: cizrna, vejce, špenát a vařená brokolice
Svačina: bílý jogurt
Večeře: hummus, opečený celozrný rohlík
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Blog byl založen 14.12.2014